poniedziałek, 5 maja 2014

Kto ja jestem?

Od siebie i o sobie słów kilka, bo autora choć trochę znać wypada.
  Na imię mi Magda, studiuję w Katowicach i noszę rozmiar M. Bywam no-lifem korzystąjącym w nadmiarze z mediów społecznościowych (nie, nie napiszę social media, choć to takie modne, nie napiszę też, że po prostu "siedzę na facebooku", bo to takie nieblogerskie;D). Moją specjalnością jest bezcelowe "odświeżanie" i sprawdzanie maila 10 razy na godzinę. 
   Mogę się określić jako początkująca pani operator i montażysta, rzadziej reporter w uniwersyteckiej telewizji (sława i gruby hajs!). Oddana fanka keczupu i "Przyjaciół". Posiadaczka jednej pary spodni i pokaźnej ilości sukienek. 
   W przyszłości chcę zostać testerem żelków w Haribo. No co? Trzeba gonić za marzeniami!
   Moja mama mówi, że posiadam dwa biegi- powolny i blank powolny.  Ale jeśli się w coś angażuję to całą duszą i sercem (aż się sama wzruszyłam). Dzięki wrodzonej naiwności i ogólnej niechęci do przyjmowania rad, musiałam również wyrobić twardą dupę. Póki co, kiepsko mi to idzie.
   A i nadużywam spójników na początku zdania (o czym się przekonacie nie raz).

Czuj czuj czuwaj!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz